2 lutego 2022

Szkolenie praktyczne: „Jak skutecznie pozyskiwać sponsonsorów do klubu sportowego?”

Mazowiecki Związek Piłki Nożnej razem z Partnerskimi Klubami Biznesu serdecznie zaprasza na szkolenie „Jak skutecznie pozyskiwać sponsorów do klubu sportowego”, które odbędzie się we wtorek 22 lutego 2022 roku w siedzibie MZPN przy ul. Puławskiej 111A/50 (I piętro) w godzinach 9:00 – 13:00. Liczba miejsc ograniczona. Wierzymy, że szkolenia z…

Mazowiecki Związek Piłki Nożnej razem z Partnerskimi Klubami Biznesu serdecznie zaprasza na szkolenie „Jak skutecznie pozyskiwać sponsorów do klubu sportowego”, które odbędzie się we wtorek 22 lutego 2022 roku w siedzibie MZPN przy ul. Puławskiej 111A/50 (I piętro) w godzinach 9:00 – 13:00. Liczba miejsc ograniczona.

Wierzymy, że szkolenia z tego zakresu przydadzą się wszystkim Klubom i Akademiom w ułożeniu całej strategii pozyskiwania sponsorów, a dzięki zastosowaniu potem sprawdzonych w praktyce narzędzi oraz kontaktów biznesowych zdecydowanie szybciej i skuteczniej zaczniecie realnie pozyskiwać sponsorów i w efekcie zwiększenia Waszych budżetów na bieżące działanie.  

Nie ważne na jakim poziomie rozgrywkowym występuje Twój Klub, bo wiedza jaką przekażemy jest uniwersalna dla każdej dyscypliny sportu oraz ligi w której występuje Klub i wynika to z 9 letniego doświadczenia i ponad 800 pozyskanych przez PKB wspólnie z klubami sponsorów, którzy w większości nie byli zainteresowani „tradycyjną reklamą” oferowaną przez kluby sportowe. Dlatego w naszych szkoleniu skupiamy się na sprawdzonych w praktyce rozwiązaniach, które zweryfikowane zostały na tysiącach spotkań z firmami, a nie na wiedzy teoretycznej.

Tematy szkolenia:

  1. Wprowadzenie do szkolenia, czyli jak pozyskałem w 3 lata ponad 200 sponsorów do klubu sportowego, z czego tylko 6 było zainteresowanych reklamą.  
  2. Typologia potencjalnych sponsorów.
  3. Źródła finansowania klubów sportowych. I jak przestać stosować metodę pozyskiwania sponsorów na tzw. „PAN DA…”?
  4. Jak skutecznie pozyskiwać sponsorów do klubów sportowych wykorzystując narzędzia i korzyści biznesowe dla firm?
  5. Jak pozyskać na sponsora firmę, która nie interesuje się sportem i reklamą poprzez sport?
  6. Na czym najbardziej zależy potencjalnym sponsorom?
  7. Najczęstsze obiekcje potencjalnych sponsorów i jak sobie z nimi poradzić.
  8. Najczęstsze błędy popełniane przez kluby, Prezesów i osoby od pozyskiwania sponsorów.
  9. Od czego zacząć proces pozyskiwania sponsorów?
  10. Kto powinien zajmować się pozyskiwaniem sponsorów w klubie i jak taką osobę znaleźć na rynku pracy.
  11. Nowy Ład i nowe możliwości podatkowe dla sponsorów (m.in. Ulga Sponsoringowa).
  12.  Jak przygotować skuteczną ofertę sponsorską.
  13.  Jak umówić się na spotkanie z firmą, która nie interesuje się sportem.
  14.  Jak skutecznie poprowadzić rozmową sprzedażową żeby pozyskać sponsora.
  15. Narzędzia do pozyskiwania sponsorów.
  16. Współpraca z innymi klubami sportowymi, jako narzędzie do pozyskiwania sponsorów .  

Więcej informacji na temat szkolenia, doświadczenia PKB, rekomendacji osób i klubów oraz kosztów można znaleźć na stronie: https://szkolenie.jakpozyskiwacsponsorow.pl/

Koszt szkolenia: 399 zł

Zapisy (Warszawa): https://szkolenie.jakpozyskiwacsponsorow.pl/

Uwaga: Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Prowadzący: Radosław Rogiewicz

Radosław Rogiewicz / Partnerskie Kluby Biznesu
  • * Były v-ce Prezes Miedzi Legnica dla, której pozyskał ponad 200 sponsorów na kwotę niespełna 3 mln złotych
  • * Twórca organizacji Partnerskich Klubów Biznesu, która zrzesza kilkuset przedsiębiorców dając im możliwości skutecznego pozyskiwania nowych klientów
  • * Obecnie współpracuje z kilkunastoma klubami osobiście pomagając im pozyskiwać sponsorów

O sobie:

Pierwszy Klub Biznesu stworzyłem w 2013 roku przy pierwszoligowej wówczas Miedzi Legnica, gdzie pełniłem funkcję Wiceprezesa i byłem odpowiedzialny za pozyskiwanie sponsorów. Mimo że był to klub z aspiracjami do Ekstraklasy to żadna z odwiedzonych przeze mnie firm nie była zainteresowana reklamą np. na stadionie. Zacząłem wiec poszukiwać innych rozwiązań, żeby móc znaleźć odpowiedź na pytanie każdego przedsiębiorcy, z którym rozmawiałem, czyli “CO JA Z TEGO BĘDĘ MIAŁ?”

Tak powstał pomysł Klubu Biznesu. Przedsiębiorcy przyłączając się do Klubu Biznesu, zostają sponsorami klubu sportowego w zamian otrzymując cały wachlarz możliwości biznesowych.

Początki nie były łatwe, jednak po pewnym czasie udało mi się wypracować model, dzięki któremu na spotkaniach zaczęło się pojawiać ponad 100 osób. Dzięki temu teraz wiem, w jaki sposób pozyskiwać do klubów od 2 do 10 nowych sponsorów miesięcznie, co w skali roku da naprawdę imponujące wyniki.

Po pewnym czasie zaczęły zgłaszać się do mnie inne kluby, z różnych lig i dyscyplin, które również chciały mieć u siebie Klub Biznesu, gdyż wszędzie problem był taki sam – co w zamian dać sponsorom. W ten oto sposób zrodziły się Partnerskie Kluby Biznesu, zrzeszające 20 klubów biznesu działających zarówno przy klubach sportowych, jak i jako odrębne jednostki. Do każdego z tych klubów udało się pozyskać minimum kilkudziesięciu sponsorów.

Teraz chciałbym tę wiedzę przekazać innym klubom sportowym, które zmagają się z problemami finansowymi.